KALİTE POLİTİKASI



Kalite Yönetimi

Müşterilerimiz İş Sağlığı ve Güvenliği alanında talep ettikleri hizmet alımlarını, TS EN ISO/IEC 17020 ve 17025 sistem standartları ile ulusal ve/veya uluslararası uygulama standartlarına, ilgili Kanun ve Yönetmeliklere uygun olarak etkin yönetmek. Hizmet kalite standardımızı sürekli iyileştirmek ve geliştirmek üzere taahhüt vermektir.



Gizlilik, Bağımsızlık ve Tarafsızlık

Zone Muayene ‘de, tarafsızlık, bağımsızlık ve gizlilik esas olarak benimsenir. Muayene ve laboratuvar personeli, çalışmalarında dürüstlüğe zarar verebilecek herhangi bir faaliyette bulunmamayı prensip edinmiştir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi

İş Sağlığı ve Güvenliği alanındaki hizmet faaliyetlerimizin tüm aşamalarını müşteri merkezli olarak etkin bir iletişim ağıyla yöneterek, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırmak önceliğimizdir

Sistemlerin Yönetimi

Firma ortaklarının ve müşterilerinin gereksinimlerini tam, hızlı ve ekonomik olarak karşılamak amacıyla önleyici bir yaklaşıma dayanan sistematik uygulamalarla, hedeflenen kurumsal göstergelerde başarılı sonuçlar elde edilmesini sağlayacak yönetim sistemlerini kurmak ve yönetmek taahhütlümüzdür. Personelimizin eğitimine öncelik vererek kalitemizi daimî kılmak, müşterilerimizle iş birliği içinde sürekli iyileşmek önceliklerimiz arasındadır.

Tedarik Yönetimi

Firmamızın akreditasyon kapsamında ve diğer tüm satın alımlarda, mal ve hizmet temin ettiğimiz kuruluşlarla güvene dayalı, bilginin paylaşılmasına ve bütünleşmesine dayanan, karşılıklı yarar sağlayan ilişkiler kurmayı amaçlarız. Değer yaratma becerimizi geliştirerek sürekli ilişkiler aracılığıyla rekabet avantajı elde etmek, kaynaklar ve maliyetler konusunda sinerji yaratmak hedeflerimiz arasındadır.

KAAN AYTAÇ

GENEL MÜDÜR

AVANTAJLI TEKLİFLERDEN YARARLAMAK VE BİLGİ ALMAK İÇİN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN!

whatsapp
Hemen Ulaşın!